tisdag 31 januari 2012

Ostkrokspåsar...

.. såg jag i MASSOR idag!! först ropade dom på mig på ÖB där dom dessutom stod på 2 olika ställen!! fult att köra såna trck tycker jag! Jag letade efter vanlgia popp-bara popcorn, inte micro då dom ä så fulla i fett.. hamnade därför i hörnet me både krokar, chips, stjärnor o annat. Tittade på skruvarna o lockades av "Low Fat".. men så tänkte jag"nej skärpning nu Ulrica, nu går du härifrån INNAN du trillar dit!!" Å så gick jag bara! Lämnade påsarna ropandes där. Kändes så GÖTT!! Jobbar ständigt med denna dumma figur som försöker ropa åt mej att jag SKA köpa skiten. ICKE!! Å för varje gång jag nekar, så blir jag starkare. på Maxi ignorerade jag dom rätt bra, jag tittade till på mörka chokladen men sen gick jag o plockade loka plus pepsimax. ja ja veeeeeeeet . jävla pepsimax. men jag blandar med vatten och minskar mängden successivt! Hur som haver. På Willys var det dags igen för påsarna. Även här placerade på TRE ställen, dock olw på två. Passerade hyllvägg nr 1 skapligt bra , bara vred huvudet åt ett annat håll. Men då åt det hållet, ja då stod det en ca 3-4 m hög sån me kartonger, av enbart OSTKROKAR!! fy fan. får man verklgien göra så?? strategiskt på väg mot kassorna... Jag vände och gick o kollade på fisk, och "glömde" påsarna. Så jag stod emot även detta. trots att nu var hungern påtaglig för som vanligt när jag är i "stan" så blir det längre tid än man trott och inget mellis i bilen. måste lära mej ta med mellis i bilen! som alla vet blir de ju sååå mkt enklare att handla då! Köpte en påse med såna blandade nötter - har hällt upp en stor näve såna i en liten skål som jag fick äta. mörk choklad hade jag hemma så det har det blivit 3 rutor av, efter att ha ätit en smarrig sallad som toppades av 4 skivor annanas från burk (ja ja vet det är socker i de flesta, men såå gott!) och en sån mini-ost white , typ vitmögelost. gräddfil som dressing i ställt för creme fraiche. det tar sig sa mordbrännan. ett steg i taget. ja o så hårt bröd till. då har jag matlådan som är lagom stor, kvar till imorrn att ta med på jobbdagen. blir bra det. just ja. så köpte ja såna "kringlor" som är som salta pinnar. tänkte jag skulel få dom på fredag kväll eller lördag kväll. istället för krokar. Dom är itne jättegoda så jag tror nog jag ska fixa att inte trycka i mig HELA påsen. poppa popcorn i min fina popcornmaskin är planen. Jobbar vidare med bättre frukost - idag blev det tyvärr mackor men bättre än att inte äta frukost ALLS?? har haft slut på frukt men nu finns det frukt igen, gött dä! ingen träning idag heller .men köpte nya Rönnisch på intersport idag. 300 i stället för 500. bara ääääääälskar deras bralls! imorrn blir de barnspannsarbete, så ja lär nog få min beskärda del av träning. sen får jag betrakta förkylnbingen som avblåst. sov som en stock inatt igen, så nu "må de vare nokk" som norrmännen säger! Imorrn vägning. nervöst. tror det kan bli plus eventuellt? ätit för få mål och inte rört mig mer än barnspann/hundspannskörning... vi får se. det märks. bara jobba vidare!! bara ja blir av med tröttheten!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar