tisdag 17 januari 2012

ännu ett steg

på vägen.. Idag har jag handlat nya byxor på jätterea på Lindex. Och ett par är en storlek för små. Ännu så länge.  Skulle bara ha det andra paret (och ett par som jag hittat till, har lite kris på byxor här hemma nämligen), men då var det "ta 2 betala för 1" o jag hade bråttom. Eftersom jag verkligen gillade dessa party-bralls så bra, så tog jag då ytterligare ett par såna men stl mindre. Så nu har jag att jobba mot!!
Blev även en ny bh då det även varit kris på den sidan med trasiga bhar - har EN hel, ja förutom alla sport-bh jag har när jag arbetar då... 

Förkylning på ingång, så jag får nog inte till något träningspass idag. Heller. Men imorrn barnspann, får ta i ännu mer än vanligt då då! Torsdag mysmorron med frukost som ska ingå med spannkörning korttur, så det blir bra dag, då hinner jag förhoppningsvis hem o göra ett pass OCH kontoret?? HOPPAS :)

Men nu är det som sagt ett till steg taget: byxorna väntar!! :)

Extra tillägg: dagens prövning var att hungrig passera ostkrokar/chipshyllor i höga JÄTTESTORA berg, som bara ropade "plocka en av oss!!! " . Men det gjorde jag INTE. Sååå nöjd över det lilla!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar