lördag 14 januari 2012

lördagsfunderingar

http://www.tv4play.se/dokumentarer/heavy_makeover?title=heavy_makeover_del_12&videoid=2131597   snälla hjälp mej att aldrig bli så här!! jag vill inte bli sån! fy. kan dom kan jag!

snöskotta, fixa hundar, lite crosstraining sen med dessa människor på näthinnan borde jag få till LITE rörelse i alla fall!

fyra mackor till frukost, men dock bröd som räknas som "grovt" med nötter i.
mellanmålsbar samt  3 rutor eller var det 4? mörk 70% choklad.
nu massa falafel med en halv brk cremefraice me vitlök i. inte bra. så ja måste röra mej!!

kvällens mat får vi se vad det blir. har tagit fram morötterna ja haft i kylen, ska skala allihop o lägga i en plastbutt med vatten. tror det är pms på g, för jag är bara småsugen hela tiden.

att ha så fullt upp hela tiden ger även inre stress, och bästa botet är träningen.
imorrn blir det ju långtur med gäster, är nervös och känns inte riktigt som när man ska ut på tur själv, utan det känns "imorrn ska jag arbeta" . men vet när vi är på plats o kommit iväg att det ju känns helt ok! har en hel del att förbereda med släde, belag, mat, ved och annat inför morgondagen oxo.

tränar jag o sen får mysa i soffan får det nog kanske bli ett glas vitt? men dumt att förstöra träningen oxo!?!

konstaterar att jag längtar efter ljuset på längre dagar nu. sol, vårväder kanske tom? nä men marsväder ialla fall, även om vi ändå haft några såna dagar oxo.. behöver energi, struktur o allt annat. lite ledigt..

ser fram mot maj månads mål - ska bli sååå kul o få ner o ha de najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar