onsdag 15 februari 2012

wieeee :) ner 8 hg denna veckan!! va helt bombsäker att det skulle vara upp!
Måste vara skidåkningen! :)

Har slarvat med ätandet, varit dålig på mina mellanmål o allt det där. men tar lång tid att lära sig gå på nytt!!

Dagarna med barnspannet är de dagar som jag äter bra och mest korrekt med frukost, mellanmål o hela balunset, men det MÅSTE jag för annars orkar inte kroppen..

5 hg till så har ja nått första delmålet!

Efter det är det inte så långt kvar till Hundlöpet! wohooo ser sååå fram mot det! ska bli så KUL!!

Just nu värk i hela kroppen och fötterna med, vet inte om jag spände mej på nåt konstigt sätt med skidåkningen  igår eller om det var extra påfrestande med den halvmjuka snön att gå i idag på Kläppen på fm.. får se om lite vila hjälper. är liksom i fotlederna o ut i benen inne i foten... men med lite vila brukar de mesta gå över.

superlånga dagar framöver, får se hur man fixar ätandet och rutinerna i stressen.. det är då det brukar falera... men skaaaa lära mig!!

dagens bmi 37,9 ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar