onsdag 8 februari 2012

Ditt BMI är 38.2 vilket betyder att du har viktklassen Fetma. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 41.8 kg.

Så stod det idag på bmi-räknaren. Detta innebär att sedan sist jag räknade bmi't är det 0.4 lägre än förra gången. Har en liten liten bit kvar till första lilla "delmål" och då blir belöningen bubbelbad på Bugelhof en dag när jag INTE jobbat hela dagen utan kan åka dit i lugn o ro o myyysa läääänge utan hundar i bilen osv. Ska bli GÖTT!!!! DU får gärna haka på om du vill! ;)


Idag hade jag en diskussion med gubben på axeln om vanlig socker-cola. Jag vann. Det blev bara pepsi-max. Lovade att på fredag får jag köpa en liten flaska. KANSKE. Ostkrokarna var inte så högljudda idag trots att jag var hungrig när ja gick in på icasälen. Men jag ignorerade dom bestämt, så dom sa inget mer sen.


Körde ett TUFFT pass igårkväll. Tur ja inte visste va som väntade idag, för jag har fått slita hårt idag - lovar de känns i kroppen nu! Så glad för mina mellanmålsbarer, får ett flyt på ätandet dessa långa dagar faktiskt. både med en sån och ett äpple till mellis är helt ok tills man kommer hem. Ska försöka jobba på att få samma flyt hemmadagarna oxo...


Men får konstatera att veckan som gått får vara en okej vecka både ät - och viktmässigt. Lite mycket nachos kanske, får se om det syns på nästa veckas vägning eller ej. Men jag jobbar på framåt. Sakta men säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar